15 December 2010

psst...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

... it's winter here... a quiet and peaceful one. 
Less than ten days left till Christmas. 
(Did you know Santa Claus and his reindeer, the ones, live in Finland? )

It has been a while.
I almost feel shy, how strange.
But I'm popping in to say to a friend of mine: 
no, see, I have not drowned in all that snow. I'm alive and well!
And I have figured out my blogging situation, I think. 
I will probably be back in January. A fresh start!

Until then: Merry Christmas!

:)

I really have missed this little blog.

15 comments:

Vi said...

Wie schön. Und wie gut, dass bald schon Januar ist.
(Wie schön, sagte ich schon? Liebe Grüße!)

Katarina said...

And we've missed you, oh so much! I'm so happy to hear from you again, and love these gorgeous scandinavian winter shots :)

lilla a said...

Merry Christmas to you and your family!

Emil und die großen Schwestern said...

Wie schön wieder von Dir zu hören. Freu mich, wenn wir bald öfter von Dir hören. Wunderschöen Fotos, von ein weichen märchenhaften Landschaft, man hört fast hier die Stille. Ich könnte ein bißchen davon gebrauchen. Liebe Grüße und eine schöne Weihnachtszeit, Éva

Emil und die großen Schwestern said...

liebe isa, das schaufenster habe ich mit ganz normale weiße tempera gemalt. lieben gruß aus dem mittlerweile auch weißen hannover.

Unknown said...

yay! I can't wait for January. I have missed reading this blog!

Franziska Patterson said...

Schoene Bilder. Hier liegt auch gut Schnee, und ich wuerde so gern rausgehen mit Sophia, Schneemaenner machen, usw. Aber, wir brauchen noch Handschuhe fuer die Madam. Und die Amis, die ja immer nur drinnen sitzen, scheinen keine vernuenftigen Handschuhe fuer Kinder zu verkaufen. Grummel. Naja, ich glaube heute gehen wir trotzdem mal raus. :)

Auch euch ein frohes Fest...ich liebe die Weihnachstzeit.

Katarina said...

...oh, and of course...Happy Holidays to you and your family Isa :)

Unknown said...

Ich freue mich schon sehr, wieder regelmäßig von Dir zu lesen! Dein Blog ist einer meiner liebsten und ich war echt traurig zu lesen, daß Du aufhören willst!

Mach weiter so, Deine ehrlichen, lustigen und schönen Beiträge machen Freude :).

Frohe Weihnachten von Deborah aus Berlin

Christina said...

YAY! I love the beautiful photos, and I'm so glad you'll be back soon.

Tracey said...

yay Isa. I've missed you. x

Beautiful pictures.

Unknown said...

Beautiful……I don't really know your blog so I am looking forward to becoming acquainted in January :)

Nina said...

Schöne Bilder. Und schön, wieder was von dir zu lesen! Wie man an den Kommentaren zweifellos erkennen kann, schaut hier so mancher noch regelmäßig vorbei :). Frohe Weihnachten auch dir und deinen Süßen! LG an alle!

Anonymous said...

You are back!!!

Wonderful Christmas for you and your family! :)

Katt said...

Merry Christmas. I'll be excited for your return.